Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 28. september 2011

Siste skjerfet er ferdig

Ihvertfall i denne omgang. Dette og det grå som jeg har blogget tidligere var en bestilling. Men jeg kommer nok til å strikke flere av disse, har endel restegarn som passer akkurat til et skjerf. Kanskje variere litt på grunnmønsteret, kanskje lage noen tubeskjerf.....


1 kommentar:

  1. Flott skjerf du har laga. Flott farge og nydelege bilete. Koseleg blogg du har. Ønskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett