Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Tapaskveld med gamle studievenner 5. mars 2011

Men bare gamle i den forstand at det er lenge siden. Vi var alle helt enige om at vi så ut akkurat som vi gjorde den gang…..ihvertfall til Eva dro frem album og ødela den illusjonen. Men synes vi har holdt oss godt jeg, og det var ihvertfall ikke noe som virket som det va15 år siden vi hadde sett hverandre sist. Noen av oss ihvertfall….


Brukte mye av dagen på å lage mat, det var Tapas på menyen. Har ikke lagd det tidligere, så her var det mange nye ting. Men gode oppskrifter gjorde jobben grei. Jeg liker å lage mat, og når man får sånne gjester på besøk som den gjengen som kom her, så er det jo bare moro. Er jo helt topp å lage mat til folk som setter pris på det, og som ikke er redd for å prøve nye ting. Så dette gjør jeg gjerne igjen.




Nå er alle møbler ryddet på plass igjen, og resten av helga er det VM som står på programmet. Litt rester er det igjen av maten, så jeg skal kose meg med det, og droppe all annen matlaging.
HEIA NORGE!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar