Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Drops Delight 28. februar 2011

Har ikke strikket så mye i dette garnet før, men nå fikk jeg bestilling på 4 par, så da var det bare å hive seg over det. Synes det er flotte fargeskifter i garnet, men ville nok heller brukt det til skjerf og sjal enn til sokker. Synes det er litt dumt at fargeskiftene ikke alltid kommer i samme rekkefølge. Greit at ikke sokkene blir helt like, men ville gjerne hatt samme rekkefølge på fargene ihvertfall.
Det ene paret i sort/grått er strikket i Fame Trend, men det var omtrent identisk med Delight-garnet
Disse skal sendes nordover, får håpe de får et langt og lykkelig liv der:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar