Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Sløv med å blogge i sommervarmen 31. juli 2011

Endelig har sommeren kommet, selvfølgelig etter jeg er ferdig med ferien. Men helgen har blitt benyttet til sol og sjø. Opplading til en ny arbeidsuke, og til festival fra torsdag til søndag. Legger ut noe av det jeg har fått ferdig innimellom reising og ferie. Sokkene er til salgs, dersom noen er interessert.  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar