Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Gode tider med gode venner…også litt strikking selvfølgelig 14. august 2011



Ellers så har jeg vært på festival for første gang på veldig mange år. 3 dager med musikk, gode venner, god mat og god drikke. Og alt fra pøsregn til strålende sol. Vinklubben + Alf inntok huset til Roy, og fikk en fantastisk service og verdens beste “hotellvert”. Absolutt et sted å anbefale for en “husmorferie”. Men jammen tar det på å være festivalløve, kollapset på sofaen da jeg kom hjem på søndagen. Men morro var det:-)









Og så strikkinga da. Har begynt forberedelsene til høsten jeg…..og bestillinger strømmer på. Så her blir man ikke arbeidsledig. Har planer om å ikke ta imot for mange bestillinger, skal ha tid til jobb og studier også i høst. Men litt blir det, og så er det jo ikke lenge til jul………





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar