Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Min egen lille strikkemaraton 2. mai 2011

Fikk en hyggelig henvendelse fra en dame som holder til i Hedmark. De skal starte opp en gårdsbutikk, og ønsket noen håndstrikkede produkter. Hun hadde funnet “Strikkeriet mitt” på FB, og lurte på om jeg var interessert. Klart jeg var, var akkurat ferdig med de siste bestillingene jeg hadde liggende.
Så igrunnen for meg at hun ville ha litt votter, sokker, luer og slikt….men neida, gensere ville hun ha:-) Sendte noen forslag og hun valgte 6 forskjellige som jeg skulle strikke opp.

Så da er jeg i gang med dag 1 av en maraton. For hun vil jo gjerne ha dem så fort som mulig….
Så første steg i dag var selvfølgelig en tur innom Karmin garn & gaver etter jobb i dag. Og der ble 3 poser fylt til randen av garn i ymse farger og kvaliteter.
Vel hjemme ble det sortert i 6 poser, en til hver genser. Og så var det bare å komme i gang.

Resultatet på genser 1 skal bli sånn:


Strikkes i Karisma og skal strikkes i str. L
Og så langt har jeg kommet i dag…..


Fargen er feil, den er mye mørkere blåturkis. Tror det blir fint….
Så er det bare å krysse fingre for at det ikke dukker opp noen hindringer på denne maratonen…
Kurs i morra, tenker jeg putter strikketøyet i veska og tar det med. Må jo benytte all mulig tid hvis jeg skal komme i mål på ei rimelig tid med dette prosjektet.
OPPDATERINGER KOMMER…..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar