Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Nytelsessøndag:-) 1. mai 2011

Eller egentlig er det en hel nytelseshelg. Vinklubb med hyggelige damer på fredag, flatt ut på solsenga lørdag, og søndag……koselig frokost med 4 evjeruss som ble hentet kl 3 i natt på russetreff på Odderøya. Ikke like sprudlende i dagmorres som i natt, men veldig hyggelig å ha dem her. Og så fikk jeg puttet i dem litt frokost før de for videre også


Solen glimrer med sitt fravær i dag, så da koser jeg meg med kakao, musikk, strikketøy og bok. Er det rart man nyter???
Har fått montert ferdig genseren jeg har holdt på med, og den skal nå leveres til ei som skal ha den med til USA når hun skal være utvekslingsstudent.


Nå skal jeg igang med å strikke på en storbestilling på 6 gensere som skal til et gårdsutsalg. Kjempespennende å se hvordan det går, og om det blir flere bestillinger etterhvert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar