Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Dag 2 3. mai 2011

Jada, fikk strikket litt i dag også. Faktisk mye mer enn jeg pleier i løpet av en arbeidsdag. Har jo vanligvis ikke tid til å strikke på jobb, men i dag var det seminar om likestillingsarbeid i skole og barnehage, og det er jo for meg en gylden mulighet til å strikke samtidig som man får spennende input:-)


Så langt har jeg kommet til nå…..
I tillegg til strikkingen, fikk jeg et gjennhør med en gammel helt fra utdanningstiden. Ivar Frønes var stor da jeg tok utdannelsen for en evighet siden….og jammen med var han helt lik seg selv ennå. Og fremdeles like spennende og inspirerende å høre på.
Mellom seminar og et kveldsmøte ble det tid til en liten titt innom matmarkedet på torvet her, og en smak på en deilig paella. Blir nok en tur ned dit til helga også når Mathias kommer.


Nå er det beina opp, tven på og litt strikking til før jeg finner senga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar