Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Jeg puffer i vei 23. desember 2010

Strikker flere puffer jeg, de skal ha mange til de skal på gave- og interiørmesse i slutten av januar. Denne er strikket i en annen metode enn de jeg har strikket før. Den er strikket i et stykke og snurpet sammen i bunn og topp, mens de forrige var strikket i sidestykke, som jeg så tok opp masker til bunn og topp.
Gøy å prøve forskjellige metoder, den neste jeg skal lage er heklet.


Siden jeg engentlig hadde min julefeiring forrige helg med ungene, så var jo alt gjort reint og pyntet til da. Men jeg må nok ta en runde med støvkost og støvsuger i dag også. Må jo ha det nokså reint til jul da:-)
Det blir en stille og rolig jul her, så det kommer kanskje noen flere oppdateringer i løpet av jula.
Ønsker alle som er innom en riktig god jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar