Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Enda en bestilling ferdig 22. desember 2010

Ble litt lenger juleferie på meg enn jeg hadde tenkt, siden jeg ble syk. Så da har jeg fått begynt på noen av bestillingene jeg hadde fått til etter jul.
Denne gangen er det en hals i Drops Alpakka. Det er Drops oppskrift 98-34 hvis noen andre vil prøve å strikke den. Jeg har strikket flere av disse, og de er veldig populære.


Nå tar jeg skikkelig juleferie, influensaen har gått over til lungebetennelse, men julen blir stille og rolig, så da har jeg tid nok på å bli frisk igjen. Bøker er lånt på biblioteket, og garn har jeg nok av. Så da kan det bare bli så kaldt som de har lovet, jeg vet å kose meg innomhus jeg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar