Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Strikkejul 25. desember 2010

Det er det her hos meg. Både fordi jeg ikke har barna i år, og fordi jeg fremdeles er syk. Så da blir det slaraffenliv på sofaen med tv og strikketøy. Ute er det kaldt, akkurat nå -13. Så med en lungebetennelse har jeg ikke så mye jeg skulle gjort utendørs. Håper det snart bedrer seg, kjenner at jeg har lyst til å ut å gå en tur når sola skinner og glitrer på snøen.

Har fri i romjula, så da satser jeg på at det blir noen dager hvor jeg kan komme meg ut litt også,
I dag skulle jeg vært til middag hos mine foreldre, men en tur på legevakta satte en stopper for det. Pusten var ille i natt, så da måtte jeg en tur ned og få en kortisonsprøyte. Og da ble det sofaliv  resten av dagen og kvelden.

Håndarbeidet gjør at jeg ikke går helt på veggene, så i dag har det blitt heklet ferdig en puff til i Trapilho. Gøy å prøve ut nye ting i dette hver gang, ikke meg i mot å fortsette å strikke modeller. Nå er jeg ferdig med de tingene som jeg fikk garn til før jul, så det blir kanskje en leverings- og hentetur en dag i romjula
Puffen her er heklet med nål nr 10. Det var ikke så tykt stoff, så da valgte jeg den fremfor nr 15. Syntes det ble greit. Topp og bunn er forskjellig, så kan man jo variere litt hvilken man har øverst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar