Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Genialt kjøp for pc- og strikkegale 7. november 2010

Kjøpte et sånt skråbrett på IKEA forrige lørdag til å ha pcen på når jeg har den på fanget, og også når den står på armlenet av sofaen. For at den skal få lufting og ikke trekke inn så mye støv.
Nå holder jeg på å strikke votter, og da må jeg jo se på mønsteret hele tiden. Og det var jammen genialt å bruke til det også. Så nå kan jeg sitte med beina godt opp i sofaen og brettet på fanget mens jeg strikker. Helt topp, og et tips jeg gjerne deler med andre. Tror jeg betalte 49 kr for hele stasen.
Vel anvente penger:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar