Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Sceneskifte…. 8. november 2010

Det er vel på tide å gjøre de siste forberedelsene til vinteren nå. Har liksom ventet i det lengste på å ta ut snøskuffa, men nå er det vel dags….


Det kommer vel til å regne bort igjen, men kommer vel mer seinere. Så min flotte gule, manuelle gressklipper (som alle naboene flirer av) skal få ly i garasjen. Den har blitt spylt og vasket for lenge siden, men det er liksom så tiltak å få tatt den med ned i garasjen. Men snøskuffa trenger plassen nå, så i morra….ja da skal jeg kanskje få gjort det…..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar