Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Tur til Møvig 6. november 2010


Fant ut i dag at jeg trengte litt kristorn til jul, og det eneste stedet jeg vet om hvor det vokser er utover med mine foreldres hytte på Møvig. Og med et fantastisk vær var jo ikke det noe dumt sted å gå på tur.
Tok veien ut til hytta etter å ha parkert bilen. Masse kristorn langs veien, men fant ut jeg skulle vente litt så jeg slapp å bære det hele turen. Første stopp var på hytta. Måtte jo inn og ta en titt når jeg først var der ute, har faktisk ikke vært der i hele sommer.



I mitt hode kunne jeg nå bare fortsette å følge veien, så ville jeg komme ut med Kanonmuseet. Men så var det den greia med å følge veien da… Det gikk greit til jeg var forbi Fossevika



Men så dukket det opp en merket sti, og da tenkte jeg at den kunne jeg jo følge. Den gikk i riktig retning, så det var jo ikke helt feil. Men det ble som vanlig lenger enn jeg hadde tenkt. Ser ut som det har blitt en vane det, kanskje jeg bare lurer meg selv til å få trimma litt ekstra…..Godt jeg er lettlurt da.
Uansett, flott var det, og været var jo bare helt topp. Og jeg fant noen nydelige kristornbusker, som jeg brakk av et par kvister av. Det er vel egentlig ikke lov, men det var så masse der, og midt inne i skauen. Så jeg tok sjansen. Håper ikke jeg får noen miljøvernere på nakken nå:-)
Som vanlig har jeg lekt meg litt med bilderedigering etter jeg kom hjem, synes det er moro. Kos dere med bildene fra en flott formiddag på Møvig











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar