Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Første ferieuke går mot slutten 2. juli 2011

Skal jobbe neste uke, men så er det klart for 2 nye ferieuker igjen. Da er det først Londontur, og så campingtur som står på programmet for junior og meg:-)

Siden jeg som vanlig ikke er helt heldig med ferieværet, har det blitt litt tid til strikking disse dagene også:-) En god blanding av bestillinger og litt “lyst til å strikke”-ting


Det kom en bestilling til på disse puslvarmerene, disse er heklet i Sandnes mini alpakka


To par med ankelsokker til eksen.


Disse sokkene er strikket i et garn som heter Zen Yarn. Og det var så deilig garn, at jeg blir bare nødt til å behlode disse sokkene selv


Og disse har jeg strikket i Sterk fra DSA.

Fremover nå så blir det endel modellstrikking i Trapilho. Men det kan jeg ikke vise frem før til høsten (hemmelig, hemmelig)
Men har litt sokkedilla for tiden, og masse projopakker som har blitt liggende pga. masse bestillinger, så det blir vel noen par med sokker innimellom også tenker jeg….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar