Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

2 dager igjen 10. juli 2011

Nå nærmer det seg. Om to dager drar Mathias og jeg til London. Han har aldri vært der, og jeg har kun vært der på jentetur med shopping. Blir litt annen tur nå, nå skal vi være skikkelige turister og se ALLE severdigheter:-)


Vel, vi rekker vel ikke alt fra tirsdag til søndag, men endel skal vi få med oss. Vi har forhåndsbestilt billetter til bussrundtur inkl. rundtur på Themsen


Vi skal også på London Dungeon og Madame Tussauds


Utover dette som vi har forhåndsbestilt for, tar vi resten på sparket. London Eye må vi nok få med, og et marked kunne også være gøy. China Town har vi lyst til å se, og så blir det litt shopping innimellom.
Mor skal finne garnbutikker, og Mathias skal på ManU-shopping, og så dukker det vel opp en spillbutikk innimellom også:-)

Den store utfordringen blir å komme fra flyplassen og til hotellet med tog og undergrunnen, og ellers rundt med undergrunnen. 2 stk som ikke har allverdens av retningssans og som aldri husker hvor vihar satt bilen på sørlandssenteret, kan bli litt av en utfordring.





Jammen med godt vi snakker engelsk begge to, vi får bare spørre oss frem.
Ellers har jeg fått ferdig et par sokker til. Er virkelig i sokkemodus for tida, har et nytt par på pinnene nå. Etter det må jeg få begynt på litt nye Trapilhodesign, det er endel som skal være ferdig til interiørmessa i slutten av august.


Disse er strikket i Projo sokkegarn. Og oppskriften er i heftet Angels wear Opals fra Vigdis Marie Design.
Det fine sommerværet lar vente på seg, men det er deilig med ferie allikevel når man bare klarer å la være å irritere seg over været. Alltid noe å finne på, godt å få gjort noe med det man aldri rekker ellers i året.
Fortsatt god sommer til alle sammen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar