Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Effektiv helg igrunnen..22. mai 2011

Ja egentlig har hele uken vært ganske så effektiv. Etter å ha vært trøtt og slapp i en evighet, føles det endelig som om jeg har våknet av dvalen. Har fått tabletter som skal stabilisere stoffskiftet, og jammen med har de virkning. Har ikke sovet middag en eneste dag denne uka, og det er lenge siden jeg klarte å la være:-)
Fått unna masse på jobb, og virkelig fått satt i gang med prosjekter hjemme. Deilig å føle seg som seg selv igjen:-)

Har strikket ferdig en genser til denne uken. Denne er også strikket i Karisma, og skal sendes til Hedmark sammen med de andre. Har fremdeles 3 stykker igjen å strikke, men første sending går i morra. Blir spennende å se om de selger:-)
Denne er Drops 116-43 i damestr L


Har også fått gjort ferdig arbeidet mitt med hjemmesiden til Karmin (garnbutikken jeg bruker) Etter litt kluss i går grunnet problemer hos levrandøren av siden, fikk jeg gjort det siste nå i dag. Så nå er grunnlaget gjort, og siden kan publiseres. Gøy å få lov å være med å lage den. Blir sikkert noen endringer der etterhvert, men den må gå seg til litt. Skal legge ut link til den når den er på nett.

Og så har jeg fått skrevet ut masse bilder som skal i albumene til ungene mine. Jeg begynte nemlig så tøft da Silje (19) ble født med et album som skulle følge hvert år av hennes liv til hun fylte 18, og så avsluttes med bilder fra hennes bryllup. Og selvfølgelig det samme til Mathias (13). Gikk fint i mange år det, helt til jeg fikk digitalt kamera, og ikke fremkalte bilder lenger. Så jeg måtte ta meg sammen og finne frem bilder fra 2005 og frem til nå. Nå gjennstår det å få satt dem inn, og å skrive litt på sidene. Håper bildene trigger hukommelsen min nok til at jeg husker hvordan de var på de forskjellige aldrestrinn.
Lagde noen bildemontasjer også….


2005


2010

2005


2010

Litt forandring på dem på 5 år:-)
Nå er det leggetid, klar for en ny arbeidsuke i morra. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar