Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

2 down…..15. mai 2011

Strikker, strikker, strikker…….Ser jo ut som jeg ikke gjør annet, men har faktisk vært på jobb hele uka også, så det går ikke utover det. Fikk begynt på denne på strikkekafeen på tirsdag, og med pinner nr 5 og Nepal fra Drops går det jo ganske raskt. Når det så i tillegg har vært regnvær hele helga, går det unna. 5 dager ble det på denne…..tror ikke jeg har strikket noen genser så fort før.


Hybelkaninene har levd herrens glade dager en stund her, siden jeg har vært mer opptatt av strikking og hagearbeid, enn av kaninjakt. Men med regnværet som kom i helga, så var det over for dem. Tidlig oppe på lørdagen, så da ble det husvask. Så nå er det helsemessig trygt å komme på besøk igjen:-)

På kvelden i går var det oppholdsvær, så da kom jeg meg ut og plukket litt liljekonvall i hagen min. Jeg er heldig å ha min egen lille konvalleeng. Så nå dufter det godt her i stua.


Tidligere i uka hadde jeg meg en liten hagetur med kameraet. Siden hagen for tiden er under “renovering”, ble det nærbilder som ble tatt. Helhetsbildet er ikke så fint ennå, jeg venter på litt hjelp, før jeg kan komme videre. Men satser på at det blir fint til slutt, etter at hegemennene og asfaltmennene og snekkerhjelperne har gjort sitt. Men blomstene er jo fine allikevel, selv om rammen rundt ikke her helt på plass ennå.



Neste genserprosjekt er denne, setter i gang nå jeg. Ha en fin uke alle sammen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar