Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

1 down, 5 to go 11. mai 2011

Første genser i min maraton er FERDIG!!!!! 9 dager tok det…..hadde 2 kursdager og det hjalp godt. Greit strikketøy å ha med seg når man skal lytte. Holder meg våken hele dagen da, og det er jo en fordel når man er på kurs.

Men jeg tror aldri jeg har strikket en genser så fort før, gjennstår å se om jeg klarer ny rekord på noen av de neste:-) Dette var jo tross alt den største.

Så her er bilder fra hele prosessen. Det ser ut som genseren skiftet farge i løpet av tiden….men det er bare forskjellen på å ta bilder ute og inne som utgjør fargevariasjonen. Den er vel nærmest mørk petrolblå, så bildet av den ferdige genseren er nok det som er mest rett. Vanskelig farge å ta bilde av, sliter igrunnen alltid med den fargen jeg….


Genseren er drops 85-21. Herre str L. Strikket i Karisma fra Drops.
Neste genser er på pinnene allerede, her er det bare å holde trykket oppe:-)

Dette er neste prosjekt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar