Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 1. januar 2019

Bokåret 2018

2018 var et godt leseår for meg. Det blir mye lydbøker, dermed så øker jo antallet bøker jeg leser/hører betraktelig. I bilen, på tur, på reise, husvask, hagearbeid, strikking....boka på øret er med. Men selvfølgelig leser jeg bøker i pairformat også. Det er alltid en bok under lesing, men antallet blir endel mindre enn de jeg har på øret.

Sånn har bokåret 2018 vært:

Januar

Februar

Mars

April

Mai

Juni

Juli

August

September

Oktober

November

Desember

Det går mye i krim, men spesielt i håndfaste bøker er det litt mer variasjon. Jeg har fått endel bøker, og der er det mye jeg i utgangspunktet ikke hadde kommet på å kjøpe eller låne. Men er de i hylla mi, så skal de leses, og jeg har fått meg mange gode leseopplevelser ut av dette. Og noen ikke fullt så gode, men det er jo en leseerfaring det også.

Jeg er klar for et nytt bokår. Jeg har vært på Storytel mye av dette året, nå hopper jeg over på Fabel en periode. Mange bøker der som jeg har på leselisten min.

Godt nytt bokår til andre bokelskere :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar