Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 25. november 2018

Noe for enhver anledning.....

.......eller bare dårlig planlegging. Jeg har som prinsipp å aldri begynne på et nytt strikketøy før jeg er helt ferdig med det jeg holder på med. Det er jo mye gøyere å starte på noe nytt, enn å feste tråder og sy i knapper på det som er nesten ferdig. Og for ikke å havne i fella med masse som er "nesten" ferdig, har jeg som sagt den husregelen for meg selv.

Men så er det sånn at noe strikketøy er sosialt, og noe er definitivt ikke sosialt. Noe går det an å ha med seg ut, og bare strikke i vei på, uten å tenke og telle.... og noe må jeg sitte hjemme helt alene og tenke og telle og prate med meg selv på. Og når man da har sagt ja til litt for mye bestillinger før jul går det litt i ball. Da må enhver anledning til strikking brukes, og derfor er det nå opptil flere ting på pinnene på en gang. 

Og så satser jeg på at jeg kommer i mål i tide til jul i år også. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar