Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 3. mars 2013

Februarstrikk

Ikke noe god på å oppdatere her for tiden......Men her kommer ihvertfall noe av det jeg har strikket ferdig i februar. Har lagt ut noe tidligere, så dette er resten...

Tror jeg må satse på månedsrapporter på strikkingen nå som vi går mot lysere tider, blir liksom ikke noe tid til å skrive så masse. Og så blir det vel et innlegg i ny og ne når jeg føler behov for å meddele noe :)

Ludvig er endelig ferdig. Han har bodd i en pose her ganske lenge, siden det ikke hastet for kunden å få ham ferdig. Men nå ville han ikke bo der lenger, så da slapp jeg ham løs. Er igrunnen artig å strikke....eller ihvertfall å få ferdig. Men er endel pirk med den lille fyren :)

Kristin trengte et nytt sitteunderlag, og det ga meg en mulighet til å prøve nålefilting. Rådet jeg fikk var å passe på at jeg stakk mange nok ganger, og jeg har tydeligvis ikke stukket for få.....Øvelse gjør mester, så neste gang blir det sikkert bedre.

Evighetsprosjekt. Rillestrikket skjerf på pinner 1,75 som jeg fant i mine gjemmer etter mormor. Ikke veldig gøy, så dette ble sånn innimellom-arbeid

Bestilling fra barnehagen ga meg mulighet til å prøve ut det nye sokkegarnet til Sandnes. Mykt og godt, blir spennende å høre hvordan slitestyrken er.

Nå er det en Nillegenser og en Mariusgenser på pinnene, ser ut som det blir en vår fylt av disse to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar