Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 10. februar 2013

Halvveis

At man aldri lærer....sier ja til å strikke noe før jeg har sett hva det er. Så da kan jeg bare takke meg selv her jeg sitter og strikker et rillestrikket skjerf på pinne 2. Nydelig garn, Dreamline Sky fra DSA i en fin farge. MEN veldig ensformig strikk. Men har man sagt ja, så har man sagt ja.



For ikke å gå helt i spinn strikker jeg opp et nøste, og så strikker jeg noe annet. Nå er jeg halvveis, blir kanskje ferdig i løpet av uka??????

Og innimellom går det i tova votter og Marius :-)

Til en kollegas datter



Til to av englebarna i barnehagen



Til en som fikk Mariusgenser i julegave

Til min sønns kamerat

Sport er grei underholdning når man strikker, så VM-måneden februar bør bli veldig produktiv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar