Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 12. januar 2013

Ekte barnehagevotter

Det må bli navnet på disse. Og jeg har da tatt min del av ansvaret for at kolleger ikke skal fryse seg syke, og sørger dermed for at sykefraværet i barnehagen går ned.......Forhåpentligvis :-)

Jeg har som vanlig tatt utgangspunkt i oppskriften på Ekte Sjøvotter, med et innslag av detaljer fra Blåfjellvotter. Så da blir det "Ekte Barnehagevotter"


4 kommentarer:

  1. De var fine. Og så smart funnet på. :-)

    SvarSlett
  2. Flotte votter du har strikket.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marit. Enkle å strikke og gode og varme. Trengs når man jobber i barnehage :-)

      Slett