Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



torsdag 3. januar 2013

Årets første...

Første ferdigstilte håndarbeid i 2013 er et par tova votter til en kollega.
 Strikket i dobbel Tove, mitt favorittgarn til tova votter siden det blir så myke og akkurat passe tykke votter. Bruker 2 nøster til et par i damestørrelse


2 kommentarer:

  1. Så fine! Jeg har også erfaring med at Tove garn gir myke votter.

    Lurer på hva ditt neste prosjekt blir!?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Holder på med en tunika med tights, må avreagere med litt votter innimellom :-)

      Slett