Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 1. september 2012

Oppdatering på strikkefronten

Pinnene går, masse bestillinger inne for høsten allerede. Så her er det bare å være flittig. Full rulle på jobb også, og studiene er i gang. Så jeg kjeder meg ikke:-)



Forrige helg var håndballhelg med Mathias og Dyreparkencup. Da må man jo ha noe lett og greit å strikke på når man tilbringer mange timer på tribunen.


Litt nærmere bilde av produksjonen....2 stk Calorimetri til Marianne. Sendes med Mathias opp til Evje i morra. Marianne plukker kantarell til meg, og får strikk i betaling:-)


En tildigere kollega jobber i en barnehage i Rognan, og der har de mange minoritetsfamilier. De har et tilbud til familiene om å få kjøpe sokker og votter, og jeg har da fått jobben med å strikke opp noen startpakker til disse barna. Grei måte for meg å bruke restegarn, og at det kommer til nytte også er jo absolutt ikke noe minus:-) Så takk for tilbudet Siv -Elin


Denne bestillingen har jeg hatt liggende lenge, ikke begynt på den siden den skal være en bursdagsgave i oktober. Og jeg må innrømme jeg grudde meg litt til å begynne. Men det gikk jo veldig greit, og jeg er allerede i gang med en til. Men det blir nok ikke masseproduksjon av disse, sååååå gøy var det ikke:-)

Holder også på med et babysett. Det skal være klart i november, så jeg strikker litt på det innimellom andre ting. Greit å variere litt.

Leggetid snart, prøve å få noen timer søvn før ungdommene skal hentes i byen i natt en gang. 

Sov godt alle der ute:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar