Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 8. september 2012

Nedtelling....

Bare 2 uker igjen.......så setter jeg kursen "over there" for første gang. Kjenner det kribler av forventning, tror det blir en flott opplevelse:-)

Først den EGENTLIGE hensikten med turen.....



En uke med forelesninger på Berkeley...

Med innlagt besøk bl.a hit...


Carmel by the Sea

Så en natt med overnatting i San Fransisco...


Så er det fritid....som skal tilbringes i New York
Ikke mer enn 4 dager, men litt skal vi få med oss.


Her skal vi bo....lar meg imponere jeg:-)


Musical må vi jo på selvfølgelig....


Valget falt på Evita....egentlig skulle vi på Phantom of the Opera, men den gikk ikke på de dagene vi er der. Men Evita blir bra også:-)

Og så har vi tenkt oss en tur hit, vi venter på bekreftelse på at vi har fått bord


Og ellers skal vi bare kose oss og ta inn The big Apple

GLEDER MEG!!!!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar