Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



fredag 4. mai 2012

Sol og glede.....

Det har vært en fantastisk uke værmessig her i sør. Og da gjorde det jo ingenting at tirsdagen var 1 mai, og fridag fra jobb. Det å gå i tog har aldri vært min greie......var mer båtpuss som var aktiviteten den dagen når jeg vokste opp. Ihvertfall hvis været tillot det.
Nå har jeg ikke noen båt, men det var helt greit å finne på noe å fylle dagen med allikevel....


Sol, hage og en god bok....trenger man noe mer da????

Vel etter 5 timer flatt ut på solsenga kjente tilogmed jeg trangen til å ut å bevege meg litt. Som vanlig var kameraet med, og også en kurv til å samle litt "skatter" i, denne gang i form av ting til å pynte bordet med til konfirmasjonen.


Kongler, pors, et trestykke og en kjuke.....vet ikke om jeg kommer til å bruke alt, men det er greit å ha det i tilfelle.......


Utover det jeg fant er det verdi i seg selv bare å gå en tur på denne deilige tida. Deilige lukter, alt som spirer, det sildrer og renner....og fuglene kvitrer. DEILIG!!!!


Også i hagen kommer det stadig noe nytt. Tilogmed liljekonvallene er på vei...


Men livet er jo ikke bare fridager og avslapping. Men noen ganger føles det sånn når deler av arbeidsdagen tilbringes på et sted som dette....


Og når man kvitter seg med noe, må man også sørge for å fylle opp igjen. Det at det er salg på Drops garn er jo en stor hjelp i forhold til det.....mange uker igjen av salget...kanskje det kommer bittelittegranne til i hus????????


Lader opp til koselig kveld i morra med gode venner.....The Voice og strikking er på programmet i kveld. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar