Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 13. mai 2012

Konfirmasjonshelg

Endelig var det tid for konfirmasjon. Synes vi har ventet på den lenge, forberedelser har jo gått over lang tid. Deilig å ha konfirmasjon på en lørdag, så i dag kan jeg bare slappe av og kikke på bilder og oppsummere en flott dag. Eller noen flotte dager er vel mer rett å si......jeg er en sånn som koser meg med forberedelsene, og skulle gjerne gjort alt selv, både med mat og pynting. Men denne gangen ble det slik at vi bestilte mat og lokaler, og det er klart at vi sparte oss mye arbeid da. Men pyntingen gir ikke mor fra seg, den tar jeg selv:-)


Temaet for bordet var Kaizers Orkestra, sønnens valg. Vi brukte cd cover til pynt, og holdt oss i fargene som var der. Birgit lagde flotte bordkort og mor var i skogen og fant pynt som passet i fargene:-)


Lykken var fullkommen når mor kom seg i bunaden.....litt vanskelig å puste i starten, men det gikk seg til


Alltid høytidelig i kirka.....litt spesielt når jeg har hatt flesteparten av konfirmantene i barnehagen. Blir litt mine barn alle sammen da.....




Fotosession hører jo med på en dag som dette, selv om det ikke er så populært.....mora blir jo aldri fornøyd. Jeg tok bildene da Silje ble konfirmert, og da fant vi fine bakgrunner. Slet litt mer her, var mye hus og biler som ødela litt, så det blir nok en tur i Ravnedalen til neste helg for å få noen bilder som vi kan bruke til takkekort og til å ha på veggen.


Han ble veldig fornøyd med kaka......og servitøren mente det var den stiligste konfirmasjonskaka han noen gang hadde sett.....Kaizersfan han også:-)



Det meste av familie holder til på Østlandet, og vi satte stor pris på at de tok seg tid til å komme og feire denne dagen sammen med oss.....Det er ikke så ofte vi ses, og nå er det slutt på konfirmanter. Får satse bryllup og barnedåper etter hvert da....


Man må jo ha bilder sammen med besteforeldre på en sånn dag.....og jammen fikk onkel sneket seg med på noen bilder også:-)


Og så den utvidede kjernefamilien da:-)


Flotte gutten min!!!!


Begge mine "englebarn". Søskenkjærligheten blomstrer:-)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar