Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



fredag 23. desember 2011

Stemningsrapport lille julaften

Endelig fikk jeg ungene hjem til jul. I går kl 8 dukket de opp, og da var det klart for litt smaking på julematen. Det er ikke allverden jeg har kjøpt inn, vi skal jo reise avgårde nå i julehelga. Men litt av våre favoritter måtte vi jo ha.



Ellers er alt i rute. Feberen har inntatt heimen, mor har hatt sin juleutblåsning, mitt ryddige julehus ser bombet ut etter at ungene kom med sine ting. Jammen med godt at alt er som det pleier.

Nå skal bilen pakkes for turen til østlandet. Satser på at vi husker alt, og at det vi glemmer ikke er så viktig.

Ønsker alle en riktig så god og trivelig jul. Her blir det hektisk, men gøy

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar