Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 18. desember 2011

Så er det jul igjen....

Og heldigvis er det en annen jul enn i fjor. I fjor var ungene hos faren sin, og jeg lå syk uka før jul og hele romjula. Det var første jula etter jeg flyttet inn her, og jeg syntes jo jeg måtte pynte litt til jul selv om jeg var aleine. Men jeg må ha hatt en dårlig jul, for da jeg fant frem julepynten i år, oppdaget jeg at jeg har kastet masse julepynt........Husker at jeg ryddet litt, og kastet noe som var blitt litt ødelagt, men at jeg har kastet så masse....må ha hatt høyere feber enn jeg trodde. Masse smånisser er kastet, så gjett hvem som skal ut å kjøpe julepynt til halv pris i romjula...

Men jeg har nå noe igjen, og her kommer litt bilder fra årets julepynting.












Juletre skal vi ikke ha i år, siden vi skal reise bort i selve julehelga. Men resten av jula skal vi kose oss og slappe av med god mat og godt selskap.

Og godt selskap blir det i ettermiddag også, da er det selskap for mamma som fyller 65 år i dag. Spent på om hun har pyntet juletreet, hun pleier å gjøre det til bursdagen sin.

Ha en fin 4 søndag i advent, og kos dere med de siste juleforberedelsene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar