Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Vinhøst 2010 9. oktober 2010



Med felles avgang fra “Bakgården” skal vi innom alle 10 restaurantene. Hvert sted serverer smaksprøver på mat og drikke. Med kyndig hjelp i Ledertrøye, som ledsager oss, skal vi snuse, gurgle & smake oss  igjennom mange godbiter.
Endestasjonen er også “Bakgården”, hvor deltagerne får servert en ekslusiv Wino-konsert med den Italienske artisten Marco Pompili

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar