Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Og vi gikk og vi gikk….. 10. oktober 2010

og vi drakk og vi drakk. Et utrolig bra opplegg dette her. Vi startet med Champagne på Bakgården, og så drakk og spiste vi oss gjennom 9 andre steder, med et utvalg av hvite og røde viner. Spennende fingermat som passet til de ulike vinene fikk vi, så dette var helt topp.
Og eget vinglass hadde vi med oss gjennom hele Touren, og jammen med klarte jeg å få det med meg hjem også. Inngravert Le Tour de Wine 2010 på glasset, må jo bare satse på å samlet nok til 12 da:-)
Vi ble delt i 10 grupper, med 20 stk i hver, så det var jo tilfeldig om man kjente noen andre i gruppen enn akkurat de man var ute sammen med. Men det var en kjempetrivelig gruppe. Vi hadde 10 minutter på hvert sted, og man satt seg sammen med nye mennesker hver gang, noe som førte til at på slutten av runden så syntes vi jo at vi kjente hverandre godt alle sammen. Og siden ingen av oss benyttet oss av muligheten til å spytte ut igjen i løpet av vinsmakingen, så ble jo stemningen veldig bra etterhvert.
Formen i dag er grei, men veeeeeldig slapp. Ikke helt vant med å begynne å drikke vin så tidlig på kvelden, og fortsette til langt utover . Men jeg rakk siste buss hjem…..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar