Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Tålmodighet er en dyd

Ja det sies det ihvertfall. Det vil vel si at jeg ikke er så dydig jeg da. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke vente til neste gang Mathias kom hit, med å flytte poster fra den gamle bloggen til denne her.

Så istedet for å satse på at det gikk ann å eksportere alt, brukte jeg den gode, gamle klipp-og-lim metoden. Tok litt tid, men nå er alle innlegg flyttet over hit.

Så da folkens, er jeg nå en skikkelig innbygger her. Og det er bare å legge seg til som følger, og kommentere i vilden sky.

Som tidligere vil det bli blogget med jevne og ujevne mellomrom. Fortsetter høstværet som det har vært til nå, kan det bli mye tid til strikking og blogging. Vi drukner snart her, og det frister ikke mye å ut i skogen og opp i trærne. Men må vel prøve å få beveget meg litt fremover, vi har meldt oss på Dytt.no på jobb, og da blir det skritteller og hard konkurranse i noen mnd fremover.

Kaster meg over strikketøyet resten av kvelden, og har sett at det begynner nye episoder med House i kveld. Da koser jeg meg.



1 kommentar: