Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Siste bestilling før jul er i boks 11. desember 2010

Kjempedeilig følelse. Trodde en liten stund her at jeg hadde sagt ja til litt for mye, og det selv om jeg sa nei til masse også. Har en bestillingsliste til etter jul også, men nå skal jeg ta meg litt pause med bestillinger.
Har strikket flere par av disse vottene nå i år, de er populære som julegaver. Og så kaldt som det har vært i det siste, kan det nok være godt for kjæresteparene å ha gode votter på seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar