Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Perlestrikket skjerf 15. november 2010

Dette skjerfet er til en veldig hyggelig dame som stadig bestiller noe hos meg. Hun har kjøpt seg en lue som hun ville ha heklet en blomst til, og så ville hun gjerne ha et skjerf som passet til.
Hun tok turen til garnforretningen og fant en farge som var helt lik den hun hadde på luen. Jeg prøvde meg på å foreslå et litt spennende skjerf, men hun er en godt voksen, litt konservativ dame, så her skulle det være enkelt og elegant.
Og kunden bestemmer, så da ble det perlestrikk i dobbel Drops Alpacca. Gikk med nesten 6 nøster. Så nå kan damen holde seg god og varm i vinter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar