Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Endelig er det i gang.. 13. november 2010

Og da sikter jeg selvfølgelig til skisesongen….på TV. Er nok litt sportsidiot, får med meg det meste. Eller det er vel litt feil å si…Må innrømme at jeg foretrekker å se på de tingene hvor jeg har noen å heie på. Og hvor det er en sjanse for at den / de jeg heier på kan vinne


Så de foretrukne grener nå er : langrenn, skiksyting, alpint for herrer, kombinert og skihopp. Og snart er det damehåndball også….det er en del av juleforberedelsene.


Skøyter og alpin for damer taper kampen om interessen for tida. Så når det er på tv, får jeg unnagjort handing og litt rydding og vasking.
Og sånn går da helgene om vinteren. En god unnskyldning for å krype sammen i sofaen, med kakao og strikketøy.
Jeg heier og heier…..og lar alle andre ta seg av skigåingen. Mine egne ski adopterte jeg bort da jeg flyttet fra Indre Troms, og ikke hadde brukt dem i det hele tatt de to årene jeg bodde der. Da trenger jeg dem ihvertfall ikke i Kr.sand:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar