Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Nest siste paret ferdig 25. november 2010

Nå har jeg strikket to par av disse kjærestevottene til ei venninne. Skal få sendt dem avgårde, så har hun noen julegaver i boks. Skal strikke ennå et par før jul, en annen bestilling. Men skal strikke noe annet først, litt lei av disse nå.
Får masse bestillinger på ting når jeg har strikket dem og lagt dem ut på “strikkeriet mitt” på FB. Det er jo veldig hyggelig, men noen ganger blir det litt mange av samme ting som skal strikkes. Og jeg er jo egentlig mest glad i å variere litt, ihvertfall med farger. Men kan jo ikke klage da, på at folk liker tingene mine og gjerne vil bestille. Er jo gøy det da:-)
Nå skal jeg til å strikke vinhøner. Det har jeg ikke gjort før, så det blir moro. Har fått bestilling på to stykker, så da får jeg testet det skikkelig ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar