Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Hastegave 27. november 2010

Noen ganger blir fødselsdager glemt, og det skjedde på jobben vår. Så da fikk jeg en telefon fra sjefen om jeg kunne fikse noe i løpet av helga.

Så da ble det et par pulsvarmere til en dame som liker lilla. Oppskriften er fra Drops 122-29. Men jeg droppet den siste kanten med picoter, syntes det ble litt voldsomt i det garnet jeg hadde valgt. Har strikket i sisu, det var det jeg hadde liggende av lilla garn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar