Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Nå drar det seg mot messe 14. januar 2011

Og jeg er travelt opptatt med å få ferdig ting som de skal ha med innover til Lillestrøm. Nå har jeg gjort ferdig en stor puff. Den var tung å strikke, veier 3,5 kg. Ganske tungt å sitte å strikke toppen og bunnen, som jeg tar opp masker til fra sidene rundt. Men nå er den ferdig. Hadde 3 dyner i denne da jeg tok bilde, men tror jammen med jeg kunne puttet i en til. Har fått tips om at de selger dyner på IKEA til 19 kr. De er ganske tynne, men veldig greit alternativ til fyll i disse puffene.



Ellers har året startet opp med mye jobbing, så bloggingen har det ikke blitt så mye tid til. Men det er greit det, vil ikke at det skal bli noen tvangstrøye å blogge.
Ha en fin fredagskveld alle sammen, her sløver vi i sofaen mens vi venter på Korslaget og Team Thom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar