Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Fra barnemunn 21. januar 2011

En av guttaboyz i barnehagen fortalte i dag morges at han skulle få pakker i dag, for pappa hadde vært ute og reist, og da skulle han ha med pakker hjem. Jeg spurte om ikke jeg også kunne få pakker da, men da bare kikket han på meg og sa ” du kan få pakker av din egen kjæreste”. Jeg måtte da fortelle ham at jeg ikke hadde noen kjæreste, og da ble han stille

Seinere på dagen tok han opp temaet igjen. Han mente at jeg bare kunne få meg en kjæreste. Jeg spurte hvor jeg kunne finne sånne da, og diskusjonen gikk rundt bordet der guttaboys satt. Det var mange gode forslag, men han som var mest opptatt av det fant tilslutt løsningen.
Jeg kunne bare reise til Tyrkia, for der hadde de sånne stjerneskudd som ramlet ned fra himmelen, og da kunne man ønske seg noe. Og han hadde sett en kjæreste der nede, og han var kjekk og hadde masse muskler og tatovering…
Så da er det vel bare å ta turen da……..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar