Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



fredag 4. oktober 2019

September 2019

Høsten har kommet, akkurat i dag øser regnet ned. Jeg har tatt litt høstferie, og bruker den til å rydde hele huset. Jeg har lastet ned en liste på Ryddemagi.no, 119 ting å bli kvitt. Utrolig hvor mye man sparer på, sånn i tilfelle man skulle få bruk for det. Det er faktisk deilig å få kastet og gitt bortdet man ikke trenger.
For et par helger siden var jeg på Bagasjeromsmarked, og der fikk jeg solgt litt. Det jeg ikke fikk solgt, leverte jeg til gjenvinning. Ingen planer om å ta det med hjem igjen når jeg akkurat hadde fått det ut av huset

Høsten er også en god tid for lesing og strikking


Jeg fikk endelig lest Fremdeles meg. Det er noe med å få med alt i en "serie". Den er ikke like god som den første mener jeg, men grei nok. 
Jeg hadde gledet meg til Peter May sin serie, men må innrømme at jeg ble skuffet. 
Klassen, av Marte Spurkland derimot, anbefales til alle som jobber med barn og unge. Den gjorde sterkt inntrykk.
Og Chris Tvedt skriver som alltid bra. Bevisets stilling anbefales.

Til enn liten prinsesse har jeg strikket årets julekjole. Det er en Dahliakjole fra boka Kjærlighet på pinner. Mammaen ønsket litt blonder på, så da har jeg puttet på det i tillegg. Den er strikket i drops merino extra fine, blonden i drops babymerino

Saga tunika med bukse, strikket i drops Flora

Saga kjole strikket i drops babymerino

Til en kollega har jeg strikket denne genseren. Det er et mønster fra Familien. Genseren er strikket i drops Air

Er så smått i gang med litt julegavestrikk/planlegging av julegavestrikk, så nå blir det nok ikke så mye strikkebilder fremover.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar