Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. november 2018

Er det mulig....

Fornøyd meg meg selv, ferdig med et par selbuvotter. Fester alle tråder, og klipper av siste tråden. Klar til å dampe dem......


Og først da ser jeg det.....jeg har strikket to venstrevotter.....Jeg vet at det er folk som har gjort det før meg, men det er første gang for meg

Så da er det vel bare å strikke to høyrevotter da.....

Men det blir en annen dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar