Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 1. juli 2018

Juni, kjærlighetens måned,,,,

.......det har det ihvertfall vært på strikkefronten i år. 

Det startet opp med et par kjærestevotter som jeg strikket til bryllupet til min datter og hennes kjære.


Disse er strikket i dobbel Drops Flora

Og så ballet det bare på seg. Ingen tvil om at sommeren er en populær tid å gifte seg på

 Alle disse parene er strikket i Drops Karisma

Og helt siste dagen fikk jeg ferdig et lue- og vottesett som jeg hadde startet på da vottestrikkingen måtte prioriteres


Gullue og gullvotter fra Klompelompe





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar