Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 1. april 2018

Om att og Om att....

........Ja det føles nesten sånn nå i mars, både på værfronten og på strikkefronten.

Når det gjelder været, så har jeg ikke mer enn fått måket innkjørselen fri for snø, så er det fullt igjen. Og på strikkefronten....ikke mer enn ferdig med en bølgegenser, så kom det forespørsel om en ny. Men klager ikke på det altså....strikkinga mener jeg. Snøen kan jeg styre meg for.

Nå er det forhåpentligvis lysere tider værmessig, og kanskje det blir litt mer variasjon på strikkefronten også :)


Til en kollega, i Sandnes Kos

Og enda en til en kollega, i Sandnes Kos


Til en tredje kollega.....bare 17 igjen som ikke har fått nå da :)


Og til en tidligere kollega....denne i drops Air


Og til slutt en liten rilletrille-romper til en venninnes nye barnebarn

Det var det for mars.

Nå har jeg garn og planer klar for 3 gensere til meg selv....blir spennende å se hvor mange jeg rekker. Garn til den ene har ligget på vent i nesten 2 år....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar