Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 1. januar 2018

Leseåret 2017

2017 var det året jeg virkelig oppdaget lydbøker. Har hørt noe lydbøker tidligere, mp3 filer og cder for det meste. Men nå er det jo apper for det meste, og jeg har oppdaget Storytel og Fabel.

Og vipps kan jeg strikke og "lese" samtidig. Men jeg har alltid en fysisk bok jeg holder på med også, kan ikke gi slipp på det. Men jeg får "lest" mye mer enn tidligere. Jeg har tilogmed droppet abb. på Netflix, mye bedre med lydbok :)

Her kommer årets leseliste:



































Bokåret 2017 avsluttet, og jeg ser frem til nye titler og forfattere i 2018

Godt nytt år !!!!



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar