Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 31. oktober 2017

Oktober

Det fortsetter å regne, og det medfører strikketid 

Guttebasseshorts str 6-12 mnd i drops merino extra fine

Guttebasselue str 12-18 mnd i drops merino extra fine.

Disse går i kassa for "kjekt å ha noe liggende"

Min første nancykofte, strikket på bestilling. Denne er i str 6 år. Og for aller første gang klarte jeg å sy uten å bli svett og komme med stygge utrop...

Vinterkongledress str 2 år i tynn merino. Her ble det litt mer frustrasjon under syprosessen, neste gang skal jeg sy før jeg strikker beina og armene. Blir litt mindre å holde rede på da

Yndlingsgenser fra sandnes hefte 1717. Lett og deilig, hele genseren veier 85 gram. Strikket til en av mine gamle studenter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar