Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 22. november 2015

Når jeg nå først er innom.....

.......kan jeg jo legge inn litt strikkerier som er gjort de siste månedene

Luer og tepper til nyfødtintensiven i Kristiansand

Enda en Marius, str S

Denne skal til USA som julegave. Str 6 år

Tova votter str 5 år


Barnehagevotter str 5 år


Har endelig tatt mot til meg og strikket min første kofte. Det blir garantert flere


Kofte til tvilling 1

til tvilling 2

Og til storebroren. Disse 3 tar turen til Chile som julegave

Noen vil ha ullshorts...

Og noen vil ha skjerf

Og Marit ho vil ha genser, og da får ho jo det


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar