Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 28. september 2014

Smått og varmt

Nå går det jammen unna i garnslankingen her. Hylle etter hylle blir tømt, og det er moro å strikke småplagg etter lang tid med større ting.

Gøy når man kan begynne på noe nytt nesten hver dag.

Et nøste av Sandnes Soft Alpakka holdt til en barnelue.

Det blå Sandnes Soft Alpakka hadde jeg litt mer enn 1 nøste igjen av, så da ble det nok til en lue til voksne

Lys Grågrønn lue i Nepal

Rustrød lue og pulsvarmere i Nepal

Og en tåkerosa lue i Nepal

Har fremdeles litt igjen av rosa og grønn Nepal, så det kommer mer av dette



Etter å ha strikket et skjerf som ikke ville seg, var det litt spennende å prøve seg på nytt på samme mønster. Men når en god venninne gjerne vil ha et sånt, må man jo bare prøve. Og denne ganga gikk det greit. Dette er strikket i en petrolfarge i Karisma fra Drops.

Nå har sønnen bestilt ullsokker til vinteren, så da blir det litt sokkestrkking fremover. Har jo nok sokkegarn liggende også, så da fortsetter jeg på garnslankingen min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar