Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 17. september 2014

Noe på hue.....

.......må man jo ha når vinteren nærmer seg. 

Da er det bare å leite frem det man har i garnlageret som kan passe til luer. Det blir nok flere, men her er det foreløpige resultatet.

Denne er strikket i falsk patent. Jammen ikke helt sikker på hva slags garn dette er, det er noe jeg har arvet fra bestemor til en kollega....Kjennes ut som en mellomting mellom vamsegarn og eskimo. Denne overtok sønnen så fort den var ferdig

Glattstrikket lue med rullekant strikket i Sandnes minialpakka

Glattstrikket lue med rullekant i Sandnes soft alpakka 

Enda en lue i falsk patent, denne gang strikket i Eskimo

Jammen hadde jeg et nøste med Iris liggende, akkurat nok til ei sidelengsstrikket lue med riller

Det er fremdeles mer å ta av i garnlageret, så jeg er i gang med nye prosjekter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar